xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oldukça başarılı bir sunum aldım neden merak ettiniz ? taban fiyattan çalışmakta sıkıntı mı var?
Hayır hiçbir sıkıntı yok hocam. İstediğiniz sonucu aldıysanız hayırlı olsun o halde. İyi çalışmalar dilerim.