tamam hadi korktun kaçtın, şimdi esad geri dönün diyor hepinizi affettim gelin çalışın yaşayın diyor. neden hala dönmüyorlar? işte bu sorunun da cevabını versin, ondan sonra empati kuralım, üzülelim, haklıymış diyelim.
Sen suriyeli olsan dönermiydin hocam? İyisiyle kötüsüyle ülkemiz ortadoğunun en yaşanılır, en avrupai yeri. İyisiyle kötüsüyle bir demokrasimiz var. Adamlar bu rahatlığı bırakıp gitmez, ben olsam bende gitmem. Bunu yönetenler düşünecek artık. Alırken kontrolsüz bir şekilde plansız, programsız aldılar. Cezasını biz çekiyoruz.