Bir tarafta parasıyla tatil yapmaya gelen insanlar diğer tarafta kontrolsüz göç ile ülkeye akın eden bir tayfa var yapmayın. Bizim ülkemize gelen mülteci sayısı diğer ülkeler gibi realistik bir seviyede olsaydı bu ırkçı saldırılar yaşanmazdı.
Konu diğer ülke insanları olduğunda hümanistsiniz güzel.
Ne yapsaydık kimse kapısını açmadı biz de açmasaydık göz göre göre o milyonlarca insan ölse içiniz rahat edecek miydi gerçekten?
Ne oldu hani Türk insanı merhametli vicdanlıydı nerde kaldı merhametimiz?