ben olaya şöyle bakıyorum. evet dediği doğru olabilir. ama ülkeniz o hale gelene kadar siz neredeydiniz? sizleri kandırmak bu kadar kolay mı ? neden çini, rusyayı, japonyayı yıkamıyorlar da suriye, afganistan gibi ülkeleri kandırıp parçalıyorlar. neden bu kadar cahil kaldınız?