Ahmed o zamanlar küçükse eğer, şimdi şu an kendine ait fikirleri, düşünceleri yoktur. Söylediklerinin hiç bir anlamı yok, zira konuşan kendisi değil.
Ahmed o zamanlar büyük olsa bile, değişen bir şey olmazdı. Ona söylenen her neyse ona inanırdı.
Ahmed'i yanlız bırakın. Milyonların geleceğiyle oynayan diktatörlere, biz farkında bile değilken hayatımıza yön veren, eğitimsiz ve fakir kalmamızı isteyen "seçilmiş" basit insanlara bakın.
Din, dil, ırk fark etmeksizin tüm insanlık için geçerli bunlar. "Herkes her şeyin en doğrusunu bildiğine inanıyor." Ben dahil.