Celilzzers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vodafone faturalı 20 GB pakete 80 TL ödüyorum. Bir yandan memnunum ama bazı yerlerde çekim kalitesi bozuluyor çok uyuz ediyor
Sorma hocam ya bazı yerlerde çekmiyor ayar edyor adamı =) .