Herkese Selamlar,
Son 1 haftadır R10 ne yazık ki bende de ara ara çok ağır çalışıyor, en son dün yaşadım bu sorunu. Genel olarak ben tarayıcıda bir çok sekmeyi aynı anda kullanan birisiyim. Forumu çok sık kullandığım için anasayfaya girdiğimde sürekli bir yüklenme döngüsünde kalıyordu, bende internetimden mi kaynaklı diye twitter, facebook gibi yada o an açık hangi sekmeler varsa onlarda sayfayı yenileyip kontrol ettim ama sorun bence de R10 forumundan kaynaklı çünkü başka sitelerde aynı yavaşlığı göremedim.
Bende forumdaki yavaşlık sorunu 1 haftadır ara ara yaşanıyor. İnternet tarayıcısı olarak Brave, İnternet operatörü olarak Türk telekom kullanıyorum. Önceki günleri hatırlamam ancak dünkü yavaşlık yaşadığım saatler İnternet tarayıcısı geçmişimden kontol ettiğim kadarıyla saat 14.28- 14.29 arası 1 dk boyunca yavaşlık sorunu yaşayıp anasayfayı yenileyip durmuşum, 14.29 da da sorun çözülmüş. Onun dışında akşam 20.29 da yine aynı şekilde anasayfada yüklenme sorunu yaşanmış.