MuhammedSefer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şehri çok güzelmiş ama o kız sebebiyle insanlarına ön yargılı yaklaşır oldum
Bi’ kıza kızıp koca şehri yaktınız hocam