Konu
Hangi Operatörü Kullanıyorsunuz ?
28-02-2022, 09:18:36
#24
Celilkilic
Vodafone faturalı 20 GB pakete 80 TL ödüyorum. Bir yandan memnunum ama bazı yerlerde çekim kalitesi bozuluyor çok uyuz ediyor