whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 15 gb ı 56 tl ye alıyorum. Sil süpür olsun tl yükleme olsun aylık 20 gb ı görüyor geçiyorum.
En yüksek paketi nedir acaba bimcelde ? Ben de netten bi bakayım .