Konu
Hangi Operatörü Kullanıyorsunuz ?
28-02-2022, 02:21:29
#3
Cooper34
Vodafone kullanıyorum, f/p olarak çoğu zaman iyi. Köye gittiğimde Bimcell yani TT çekseydi ona geçerdim fiyatı VDFye göre ucuz olduğundan.