griffinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sovyet döneminden /öncesi DOĞU VE BATI SLAV sosyodemografik unsurlardan ve sosyokültürel yansımalardan bahsettim .
Beş yıllık zaman diliminden göstergelerden her şeyden bahsettim ama TARAFGİRLİĞİN kurbanı oldunuz .

Teşekkürler içimde artık ülkemin insanına dair en ufak bir umut kırıntısı dahi kalmadı .

Sizin hiçbir tecrübenizin olmadığını gayet net anladım .
Siz sadece üç beş satır ideolojik birikimden ekseriyetle çıkarımlar yapıyorsunuz .

Halbuki bu meseleler Cilt Cilt Dergi Dergi makale meselesidir .

ENTROPI desen kasıt nedir onu bile düşünmediniz hiç bir ifadeye bakmadınız bile .

Teşekkürler benim için artık ülkemin kalitesine yönelik umut bitti tükendi .

Herkese saygılar sevgiler .

Tabi ne kadar sevgi ve saygıyla kalacaksınız orası ayrı .
Hocam elbette bu iş cilt cilt dergi meselesidir.
Senin anlamadığı bu cilt cilt dergilerin bugün yazılamayacağı.
Ben gazetecilik okudum. Bilgiyi analiz etmeyi kaynaklandırmayı becerebilirim.
Bahsettiğin cilt cilt makaleler bugün yazılamaz.
Bu makaleler bundan 20 sene sonra yazılmaya başlanabilir.
Bugün sosyal medyadan gelen bilgi bombardımanından senin çıkardığın sonuç Rusya'nın sivilleri katletmediği aslında Ukrayna'nın Avrupayı savaşa çekebilmek için kendi insanlarını vurduğu.

Ben sadece doğru olduğunu düşündüğüm şeyleri söylerim.
Ben Ukrayna yönetiminin harika olduğunu falan söylemiyorum.
Bu işgale kadar da Ukrayna da iktidar yolsuzluk skandalları ile çalkalanıyordu.
Ama bugün savaş var.
Erdoğan'ı günahım kadar sevmem, ama bu vatanı Amerika işgal etmeye kalksa ben de başkomutan bugün erdoğandır der arkasına geçerim.
Ukraynalılar da bunu yapıyor ve Zelenskiy de kaçmıyor.
Sivillere de kaçın demiyor. Sonuna kadar ülkemizi savunacağız diyor.
Bunda senin neyi yanlış bulduğunu anlamadım.

Sen buradaki tüm sivil ölümlerinin Belarus'tan saldıran Rusya yüzünden değil, beceriksizce ülke yöneten Zelenskiy yüzünden olduğunu iddia ediyorsun.
Ve Zelenskiy'e ne yapması gerektiğine ilişkin ortaya doktrin atıyorsun.
Sonra seni eleştirdiğim için kalitesiz olduğumu iddia ediyorsun.
Yani hocam bıçak gibi keskinsin.

Son sözüm.
Sen Ruslara karşı onur ile şeref ile savaşılabilir sanıyorsan yanılıyorsun.
Onur ve şeref Rusların savaş alanında hiç değer vermedikleri kavramlardır.