Hepinize buradan ispat ederim tek tek bütün noktalarıyla .

Beş yıl içinde KANTON bölgeden tutunda ; EN UFAK TAHLİYE protokollerine varasıya kadar her şeyi dört dörtlük hazır ederim .
Eğer benim insanlarım gerçek birer insansa ; gider KANTON BÖLGEYE sadece ve sadece savaşacak insanlar kalır .

Ne çocuğun elinde silah olur Ne kadın çocuk kalkan yapılır .

Kimse saçma sapan ZOOLOJİK GÜDÜLENMEYLE ortalıkta dolanmaz .

HERKES onuruyla şerefiyle çarpışır .

Sonra da müzakereler ve diplomasi yoluyla süreyi uzatır entropiyi düşürür baskıyı arttırırdım .

Ve dünyada insanlar ülkemi saygıyla anardı .

Sizlerin anlayamadığı tek şey arkadaşlar . Siz onurlu ve şerefli erdemli doğru bir mücadele nasıl verilir hiçbir zaman bilmediniz ve görmediniz .
Size de bu yüzden anlayış gösteriyorum .

Ama bırakın da böyle bir mücadele yapılsın artık .