Hepinize buradan ispat ederim tek tek bütün noktalarıyla .
Beş yıl içinde KANTON bölgeden tutunda ; EN UFAK TAHLİYE protokollerine varasıya kadar her şeyi dört dörtlük hazır ederim .
Eğer benim insanlarım gerçek birer insansa ; gider KANTON BÖLGEYE sadece ve sadece savaşacak insanlar kalır .
Ne çocuğun elinde silah olur Ne kadın çocuk kalkan yapılır .
Kimse saçma sapan ZOOLOJİK GÜDÜLENMEYLE ortalıkta dolanmaz .
HERKES onuruyla şerefiyle çarpışır .
Sonra da müzakereler ve diplomasi yoluyla süreyi uzatır entropiyi düşürür baskıyı arttırırdım .
Ve dünyada insanlar ülkemi saygıyla anardı .
Sizlerin anlayamadığı tek şey arkadaşlar . Siz onurlu ve şerefli erdemli doğru bir mücadele nasıl verilir hiçbir zaman bilmediniz ve görmediniz .
Size de bu yüzden anlayış gösteriyorum .
Ama bırakın da böyle bir mücadele yapılsın artık .