@karikaturname;
@digiklan;
Bakalım sizde anlayamazsanız beni üstteki anlattıklarımdan hareketle ; artık insanımdan ve memleketimden umudu tamamen kaybedeceğim bunun altını kesinlikle çiziyorum .
Pamuk ipliği misali ; umudum sizin ellerinizde .
Yukarıdaki anlattıklarımı tam olarak idrak ettiyseniz şayet ; benim tamamen insanları ve ülkemi düşündüğümü görürsünüz .
İdealistlikten şaşmayın sağlıcakla kalın .
Söylediklerini anladım hocam.
Sen sivilleri kurtarma derdindesin.
Ama işgale uğrayan bir ülkede sivil yoktur.
Biz her türk asker doğar derken diğer ülkeler disko disko partizane diyor sanıyoruz.
Ukraynadaki kadın erkek siviller bugün orduya gidip silahlanmaya ve direnişe katılmaya çalışıyor.
Çok yakın bir arkadaşım var Ukrayna'da genç bir kız ve sistem analisti olarak çalışıyordu.
Kardeşim gibi severim ve 12 senedir ona sestra ya da bacım derim o da bana abi ya da brat der.
Bu kız bugün kız kardeşi ile birlikte bir silah deposunda askerlere silah hazırlıyor, barış zamanı da annesi ve kardeşi ile birlikte Ukrayna ordusu için gönüllü işlerde çalışıyordu.
Yani senin siviller tahliye edilsin fikrin temelsiz bir fikir.
Hem savaş koşullarında köprüleri yolları vurulmuş bir ülkede bu kadar insanı tahliye edecek lojistik imkan olmaz.
Hem de bu insanlar tahliye edilmek mi istiyorlar yoksa Rusya'ya karşı direnmek mi istiyorlar diye hiç kendine sormadın.
Bu kısmı da sana bilgi olarak yazıyorum.
Donbas ve Lugansk'taki ayrılıkçılar milliyetçi Ukraynalı nüfusu temizlediler.
Donbass ve Lugansk'ta yaşayan be Rus yanlısı olmayan herkes kaçmak zorunda kaldı.
Ve bir daha asla geri dönemediler.
Ukraynalılar bugün bulundukları yerleri terkederlerse ve Rusya kazanırsa bir daha ülkelerine dönemezler.
O yüzden senin dediğin gibi şehirleri boşaltıp Rusya'ya altın tepside sunmak idealistlik değildir.