karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
S-300 ile de elbette uçak düşürülür hocam. Hatta fantezi yapayım; eğer yeterince yükseğe kaya fırlatabilecek mancınık yaparsan sapanla kuş avlar gibi uçak vurabilirsin.
Ama silah üreticisi olan ülkeler aynı zamanda savunma sistemlerini de üretiyor. Hem saldırı hem de savunma sistemleri konusunda da en son geliştirdiğini kendisine saklıyor, daha eski, daha az gelişkin olanları da başkalarına satıyor. Demek istediğim buydu.
Evet doğru bu konuda haklısın zaten öyle yapacaklar adam kendini savunmadan sana verecek değil. Ancak öyle kolay delinebilecek sistemler de değil. Devletler gerizekalı değil bunun testini cartunu curtunu yapıyorlar. En iyisi her zaman kendin üretmek.