Konu
R10 - Geleneksel çalışma masası sergisi
28-02-2022, 01:06:05
#7
AFNaNTiK
Biraz fazla havadan olmuşta idare edin hocam, duvara denk geliyorum 😂. Merdiven altı ve de dar alanları ve de cama bakan merdiven altı alanlarını hep sevdim. 😂😂😂
Not :
Karanlığı
da
HEP SEVDİM
....