Asıl iki yüzlülük NATO'nun Rus Emperyalizmine karşı kurulduğunu görmezden gelmektir.
NATO emperyalistlerin küçük ülkeleri yutmak için kurduğu bir emperyalist birlik değildir.
NATO Rusya'nın işgalci, emperyal, sömürgeciliğine karşı nükleer gücü olmayan küçük ülkeleri koruyan bir şemsiyedir.
Rusya NATO emperyalist olduğu için NATO'ya karşı savaşmıyor.
NATO Rusya emperyalist bir sömürgeci olduğu için var.
Ve Nato şemsiyesi altında olmayan Ukrayna ya kardeş ülkesi bile olsa saldıran bir Rusya varken NATO ya laf söylemek.
Yani kimse NATO'ya melek demiyor.
Ama Ukrayna Rusya savaşında işgalci Rusya'yı bırakıp NATO'yu suçlayanlar Rus ajanlarının beynni yıkadığı adamlardır.
Rusya bu ülke insanına NATO sizin düşmanınız NATO'dan çıkıp özgür olun, milli olun diyecek.
NATO'dan çıkanları da Ukrayna'ya Gürcistan'a Çeçenya'ya yaptığı gibi yutacak.
Tamam hocam en büyük NATO'cu sensin tamam