Her sene daha kötülerini görmeyek diyoruz daha kötüsü oluyor. Çok geniş kapsamlı bir soru sormuşsunuz Başta yazdığım cümleyi ele alırsak bu işin sonu yok. Bana kalsa yerinde ben olsam yapardım. Tabi diğer konularıda ele alarak.