Süreç bana göre kesinlikle zor değil hatta hiç zor değil ama ben başlangıç aşamasındayım, ileri aşamaları göreceğiz. Şu an için sadece implantlar yerleştirildi.
İmplant olarak piyasada 2000 ile 10000 TL arasında birçok implant var. Doktorum bana diş başına 5000 TL (Güney Kore markası) ve 7000 TL (İsveç markası) olan implantları önerdi. Bunu yaptırdım.
Sonrasındaki aşamada ise üst kaplaması yapılacak üst kaplamalar ise porselen, zirkonyum, kompozit gibi farklı şekillerde yapılabiliyor. Bunların fiyatı da diş başına 1500 TL ile 5000 TL arasında değişiyor. Daha uyguna yaptırma şansınız var.
Anladım hocam alt mı üst mu diş acaba ve damagi yarma zor mu