Bir şekilde kalan maçlarımızın hepsini kazanmamız gerekiyor en azından mağlubiyet almadan devam etmemiz lazım. Bu seneden zaten ümidim yok ama seneye en azından belli bir enerji ile devam etmemiz gerekiyor.