ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ahahaha yok o yüzden değil,forumda karşıma çıkan yakın ve samimi gördüklerimi dürtüyorum Sizi mesajdan dolayı dürtmedim
Onure ettiniz hocam çok teşekkürler.Bunu iltifat olarak alıyorum