basricetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kulaktan dolma mı bilmiyorum ama bir şahıs firması sahibi bağkur/sgk ödemiyorum borç olarak çıkıyor illa zorunlu değil emekli olacağım zaman bakarım vs. dedi. Bu doğru mu acaba?
Bağkur ödemeye bilirsin birikir sadece ileride toplu ödenir.
Doğru bilgidir aynı şekilde kayınpederin dükkanı 8 senedir ödenmeyen bağkuru var