emreayd6n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de @onlinecihan;abimi görüyorum her konuya yorumunu katıyor maşallah hoşuma gidiyor mesajları
Eyvallah elimden geldiğince faydalı manidar yorumlar bırakmaya çalışıyorum
bersanbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de Cihan hocamla Tahsin hocam arasında kaldım
O zaman Tahsin hocamla pay edelim %50 diye