Ben de
@onlinecihan;abimi görüyorum her konuya yorumunu katıyor maşallah hoşuma gidiyor mesajları
Eyvallah elimden geldiğince faydalı manidar yorumlar bırakmaya çalışıyorum
Ben de Cihan hocamla Tahsin hocam arasında kaldım
O zaman Tahsin hocamla pay edelim %50 diye