1) 1 sene bağkur ödemiyorsunuz genç girişimciyseniz
2) evet diye biliyorum, ben çalışıyorum.
3) sanmıyorum, eğer şikayet gelirse şirket kurmadan önce sorun olur fakat şirket kurduktan sonra sıkıntı olmuyor
Yanlış bilgi hocam. Şirket kurduktan sonra sıkıntı olmuyor diye bir şey yok malesef. Kurduktan sonra incelemeye takılan, kapısına ceza gelen pek çok Youtuber oldu. Bunu Google'da araştırma yaparak görebilirsiniz. Forumda da vardı destekten yararlandıktan sonra ceza yiyen arkadaşlar.
Şu konuyu okuyabilirsiniz.
https://www.r10.net/bilisim-hukuku/2...lir128204.html