Merhabalar, kargo anlaşması ve diğer işlemler için kesin şart olarak şahıs firması açmam gerekiyor detayları biliyorum ama bir kaç soru var aklımda. Gözümü korkutan..
1: Aylık olarak sgk ücretini ödemem gerekiyor mu? Şart mı? Sigortasızım çalışmıyorum.
2: Bir muhasebeci ile çalışmam şart mı?
3: Genç girişimcilikten faydalanacağım daha önceki kişisel ödemelerim sıkıntı doğurur mu bana?
1) 1 sene bağkur ödemiyorsunuz genç girişimciyseniz
2) evet diye biliyorum, ben çalışıyorum.
3) sanmıyorum, eğer şikayet gelirse şirket kurmadan önce sorun olur fakat şirket kurduktan sonra sıkıntı olmuyor