Merhabalar, kargo anlaşması ve diğer işlemler için kesin şart olarak şahıs firması açmam gerekiyor detayları biliyorum ama bir kaç soru var aklımda. Gözümü korkutan..
1: Aylık olarak sgk ücretini ödemem gerekiyor mu? Şart mı? Sigortasızım çalışmıyorum.
2: Bir muhasebeci ile çalışmam şart mı?
3: Genç girişimcilikten faydalanacağım daha önceki kişisel ödemelerim sıkıntı doğurur mu bana?