Dün gece bir anlık sinir ve cesaretle 150 aboneli telegram kanalımı sildim. Kapatmadan önceki son 1 saatte 100 abone kasmıştım. stratejileri bildiğim için yine açsam 1 günde 1k abone rahat kasarım ancak sildiğim grupta ekip vardı ve ekip'i de sildim. yani yine açsam öyle bir ekip yakalayamam. kanalı nasıl geri alırım arkadaşlar? 1 - 2 hafta sürecek bir süreç vs. ise zaten yeni kanal açıp rahatlıkla çok daha fazla abone kazanırım 1 - 2 hafta beklemem. o yüzden anında geri getirebileceğim bir yol varmıdır?