Merhaba, annemin %43 görme engelli raporu mevcut. Bu rapor üzerinden araç almak istiyoruz. Araştırma yaptım ama tam net bilgiye sahip olamadım. Bir yerlerde görme engeli için %90 yazıyordu ama tam emin olamadım. Bilgi sahibi olanlar bilgilendirebilir misiniz teşekkürler ☺
%90 ve üzeri engel oranına sahip olması gerekiyor. Konuyada biraz açıklık getireyim kafa karışıklığı gitsin. Yararlanmak isteyen arkadaslar olursa bilgi sahibi olsun.
ÖTV muafiyetinde %90 engel oranı gerekirken ortopedik engellilerde %40 oran aranmaz. %20 ortopedik engel bile ötv muafiyeti için yeterlidir.