Muhtemelen arkadaş bir süredir yükselişte olan bir siteye sahip ve bu yüzden kendini hatasız kabul ederek güncellemeleri saçmalık olarak değerlendiriyor. Umarım düşüşe geçmezsiniz ve acaba bir güncellemeye mi takıldım diye düşünmezsiniz. Dediğiniz herşey net olarak doğru. Kullanıcı deneyimi, kullanıcı niyeti, site hızı bunlarda zaten herkes hem fikir ve olabildiğince kendi çapında bunları uygulamaya çalışıyor. Ama ona rağmen çok fazla kişi google güncellemelerine takılıyor çünkü son 2 senedir çok enteresan bir güncelleme süreci yürütüyor google.