@anindaho; kullanın ddos konusunda kafanız rahat olsun. Neredeyse 2 yıl olacak, asla düşmüyor sitemiz. Ayrıca sürekli yeni sunucular açtıkları için VDS performansı alıyorsunuz.
O 3-4 firma arasında maalesef anındahosting'de mevcut. Kendilerinin hostinglerini aşırı kısıtlı buluyorum, korumaları iyi olabilir fakat her üyenin 5 saniye beklemesi eşittir üye kaybıdır gözümde, ben bile bıktım onlar neden bıkmasın değilmi 😊 Yinede teşekkürler öneriniz için.