Ladavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cüzdan ile ödeme yok ?? kullanamıyoruz
eski hesabıma da giriyim bakiye gelmişmi diye bakayım dedim geçmişte ne buldum

şimdi 2.5 lt kola olmuş 15 tl

Bende biraz eskiye gittimde aynı yerden sipariş vermişiz