Şunu anlayamadım DigitalOcean bizim maliyeye Türkiye'den tahsil ettiği KDV'leri mi ödüyor? Tamam bu ülkemiz adına vergi kazancı anlamında olumlu fakat diğer yandan da ticaretin gelişmesi açısından olumsuz bir şey. Uzun vadede her ülke böyle bir vergi politikası uygularsa atıyorum Türkiye'de kurulmuş bir şirket ABD maliyesine vergi ödemek zorunda kalacak demektir. Her şirket bireysel her kullanıcı için ilgili ülkenin maliyesi ile muhatap olmak zorunda mı kalacak? Bu uluslararası hizmet vermeyi çok zor hale getirir. Bu kadar büyük bir muhasebe yükünü anca çok büyük şirketler kaldırabilir. Küçük uluslararası hizmet veren bilişim firmaları için çok zor bir şey buna uyumluluk sağlamak. Atladığım bir şey mi var?