Warfley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam, biz türkiye olarak tarafsız kalmalıyız bence.
Çünkü rusya hükümeti düşürür ve rus yanlısı bir hükümet gelirse ukraynanın başına.
Bizde sıkıntıya düşeriz. İnsanı yardım yapalım, Savaşın bitmesi iki tarafı uzlaştıralım.
Ama gidipte rusyaya rest çekip sizi tanımıyoruz falanda demeyelim bence.
Y.ihtimal hükümet ilerleyen günlerde düşer ukraynada,
Boğazları kapatmak zaten taraf belli etmez mi