Arkadaşlar siyasetten fazla anlamam fakat sorular kafam da NATO neden bir şeyler yapmıyor masumlar zarar görüyor Rusya nasıl natoyi bunca kişiyi karşısına alabilir bu durumda Türkiye'nin akıbeti ne olacak ?