Merhaba hayırlı geceler.
13 yaşındaki kardeşim bir marketten fups diye bir kart satın almış, biraz inceledim gayet güzel. Harçlık göndermek için kullanacağız da limitler aşırı düşük.
Kart ile yükleme yapıp limit yükselt tarzı birsey var da ise yaramadı.

Onaylı hesap olması için ne yapmamız lazım? İsme özel kart sipariş etsek onaylı mi olur paparada olduğu gibi ?
(Kart kardeşimin adına olacak, banka hesabı yok.)