Güzel bir konuya değinmişsiniz.

Bende sesli konuşma kesinlikle yapmıyorum. En uyuz olduğum konulardan birisi.

Fakat artık günümüzde iletişim yazılıdan sesliye döndü.

Hatta görüntüye doğru gidiyor. Önümüzdeki süreçte yüzünüzü görmeden iş vermeyenler çıkabilir


Yazılı ortam hem kanıt açısından hem'de dönüp yazılanlara tekrar tekrar bakmak açısından iyidir. Ama bizim ülkemizde sesli iletişime fazlaca önem veriliyor.

İşe görede değişebilir ama yazılım konularında anlaşma sonrası kısaca güven vermesi açısından görüşülebilir.
Fakat her şeyde sesliye gel diyen tiplerden nefret ediyorum. Bir sorun var ve sorunu resim çekip atması gereken adam telefon diyor. Telefonda nasıl gösterecek bu dingil acaba. Ayrıca bazı şeyler adım adım ilerler. Ve yazılı kayıtlara sürekli bakman gerekir.

Kısaca müşteri yazmakla uğraşmasın diye seslide konuşacaksın. Sonra onları yazıya dökeceksin