adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, Başlık garip gelebilir biraz
Çok fazla açık var diyenler oluyor, mesela şuan kurayım dedim bu bilgisayar'da 11 çalışmaz vs dedi sizdede dedimi bilmiyorum çözümü var yaparım fakat bir düşündürdü beni beklemek mi lazım biraz yoksa şuanda kurabilir bi haldemi ne dersiniz bu konu hakkında
hocam şöyle kötü bir şeyi var eğer bilgisayarınız eski bir bilgisayar ise tpm 2.0 denilen bir olay var çoğu oyunu falan açmıyor geçicek iseniz bunu göz önünde bulundurarak geçin.