Ozcan_SARICA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben kullanıyorum çok memnunum. sadece pencereler arası dosya sürükle bırak olayı yok varsada ben bulamadım. onuda bulursam tadından yenmez
Merhaba,

https://github.com/HerMajestyDrMona/...opToTaskbarFix bu linkten programı indirerek kullanabilirsiniz şuan aktif halde kullanıyoruz herhangi bir sorun yaşamadık.