E devletten kendi sitem için marka başvurusunda bulundum 4 ay oldu neredeyse ses seda yok bu ne zaman tamamlanacak? ya da bülten de yayınlandığında bana sms ya da mail falan gelecek mi para ödemem için 3 günde bir bakıyorum haala aynı ?