furkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
jelatinleri geri takabilrseniz açmadım iade etmek istiyorum diyin.
KaRneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kutusunu açmasaydınız eğer kabul ederlerdi dediğiniz gibi hijyenden dolayı yasalar onların tarafında olacaktır. 2. el olarak forumda satabilirsiniz.
hasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam jelatinleri acmasanız iyi olurmuş


Hocam Ürünün kutusu çok basit bir kutu sadece kapağında 2 adet ufak yuvarlak bantlardan var yani jelatin falan dediğini gibi olsa tamam lakin zaten kulaklığı kullanmadığımın en basit örneği telefonuma giriş yeri yok ben nasıl takayım bunu 2 tane 1 TL büyüklüğünde bant vardı onlarıda açmam gerekti mecburen içini görmek için.