jelatinleri geri takabilrseniz açmadım iade etmek istiyorum diyin.
kutusunu açmasaydınız eğer kabul ederlerdi dediğiniz gibi hijyenden dolayı yasalar onların tarafında olacaktır. 2. el olarak forumda satabilirsiniz.
Hocam jelatinleri acmasanız iyi olurmuş
Hocam Ürünün kutusu çok basit bir kutu sadece kapağında 2 adet ufak yuvarlak bantlardan var yani jelatin falan dediğini gibi olsa tamam lakin zaten kulaklığı kullanmadığımın en basit örneği telefonuma giriş yeri yok ben nasıl takayım bunu

2 tane 1 TL büyüklüğünde bant vardı onlarıda açmam gerekti mecburen içini görmek için.