Merhabalar iyi akşamlar,
2 gün önce Vodafone üzerinden hattıma JBL kulaklık sipariş verdim. Sipariş vermeden önce kulaklığı internetten araştırdım ve normalde alacağım moddel JBL 510BT lakin uygulamada JBL 500 ile yan yana duruyordu bende dalgınlıkla 510BT yerine kablolu 500 modelini sipariş vermişim. Bunu gelene kadar hiç fark etmedim ki fark etseydim direkt iptal ederdim. Zaten kablosuzu kasıtlı olarak aldım çünkü telefonum iPhone olduğundan dolayı sadece şarj girişi var kulaklık için herhangi bir giriş yok maalesef, bilenler bilir yani. Kulaklık geldi kutusunda model numarasına bakmadan açtım 2 adet bantı vardı açıp baktığımda ne göreyim kablolu ve telefonuma takamıyorum. Kulaklığı olduğu gibi kutunun içine tekrar iterek hiç yerinden oynatmadan direkt müşteri hizmetlerini arayarak durumu izah ettim lakin iade kulaklık dışı her üründe oluyor ama kulaklıkta hijyen sebebiyle yapamıyoruz dediler. Ben ne kulağıma taktım hadi kulağıma takmayı geçtim. Telefonumun girişi uygun değil zaten. Acaba ne gibi yol izlemeliyim? Önerisi olan var mı? Ufak bir dalgınlık yüzünden böyle muamele görmem saçmalıktan başka bir şey değil.