YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güncelleme bitti, askısız açılabiliyor.
Hocam yontem mi degisti? Aralik ayinda sorunsuz kullandigim yontemi deneyince yine supheliden aski veriyor.

Edit: Yontem calisiyor ben ufak bir hata yapmisim. Ama TL disindaki para birimlerini supheli yemeden acmayi bi turlu beceremedim.