Hocam giysileri felan iyi fakat ben ayakkabılarından memnun kalmadım ne zaman mağazasından beğenerek aldıysam bir kaç ay sonra ayakkabı kendini salıyor, belki de benim kullanmamdan kaynaklı ama ben memnun kalmadım