TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birincisi herşeyi yazarak anlatamazsın
İkincisi konuşarak yazmak zaman tasarrufu saglar
Üçüncüsü konuşmak zaman tasarrufu sağlar.

Bende direkt siparişleri WhatsApptan alıyorum. Lakin özellikle gece sesli mesaj veya arama kabul edemiyorum. Ev ortamı oldugu için.

Ama ben yine de müşterilerin arayarak anlatabileceği şeyler olabiliyor. Herşey yazarak çözülmüyor
hocam mobil uygulama sektöründeyim. Yazarak ve resimler gönderilerek anlatılmak istenen şey çok iyi anlatılabiliyor. Adam sesli anlatmak istediğinde işi zorlaştırıyor. Bir şey aklıma takıldığında yazılanları okuyabilmek yerine tekrardan aramak zorunda kalıyorsun