Siz samimi olmadıklarınızda rahatsız oluyorsunuz ben bazen en yakınlarımla konuşurken bile telefonda çekiniyorum

değişik bir şey ama gerçekten telefonla konuşma fobisi var

böyle bitsin gitsin diye içim içimi yiyor bazen. İnsanların da anlayışlı olması gerekiyor bu konuda. Hele ki görüntülü konuşmak isteyen mazallah.
Gerçekten hocam akrabalarım neden aramıyorsun sormuyorsun diyor. Ama elime telefon alıp da bir başkasıyla konuşmaktan çekiniyorum. Garip bir durum