Birincisi herşeyi yazarak anlatamazsın
İkincisi konuşarak yazmak zaman tasarrufu saglar
Üçüncüsü konuşmak zaman tasarrufu sağlar.
Bende direkt siparişleri WhatsApptan alıyorum. Lakin özellikle gece sesli mesaj veya arama kabul edemiyorum. Ev ortamı oldugu için.
Ama ben yine de müşterilerin arayarak anlatabileceği şeyler olabiliyor. Herşey yazarak çözülmüyor