Siz samimi olmadıklarınızda rahatsız oluyorsunuz ben bazen en yakınlarımla konuşurken bile telefonda çekiniyorum değişik bir şey ama gerçekten telefonla konuşma fobisi var böyle bitsin gitsin diye içim içimi yiyor bazen. İnsanların da anlayışlı olması gerekiyor bu konuda. Hele ki görüntülü konuşmak isteyen mazallah.