Bazı firmalar işçi haklarını hiçe sayıp o paraya konar işçiyi 10-15 günlük periyodlarla ücretsiz çalıştırır prim filan verecez derler sigorta yatıracaz filan derler sigorta indirimi varsa firmanın sigortanızı yapar çalıştırmaz sizi daha sonrasında veya sigorta girişinizi dahi yapmadan direk ertelerler 15 günün sonunda çıkarırlar böyle firmalardan uzak durmanızda fayda var her iş görüşmesine gittiğinizde ayrıca deneme süresinin ücrete tabi olup olmadığını sorun çekinmeyin.