Ülke ekonomisi kötü değil ki arkadaşlar. "ülke ekonomisi kötü" diyen yalan söylüyordur, çünkü ülkede milyonlarca yoksulun ekonomisi her geçen gün daha da kötüleşirken birilerinin ekonomisi daha da iyiye gidiyor. Holdinglerin 2020 ve 2021 yıllarında ettiği karlara bakın, bankaların ilgili yıllarda artan kazançlarına bakın söylediğimin doğruluğunu göreceksiniz. Ekonomi kötü değil, iktidar ekonomik krizin tüm yükünü işçilere, emekçilere, maaşlı çalışanlara ödetiyor, işin özeti bu. Her kim ki "aynı gemideyiz" diyorsa bilin ki yalanın katıksızını söylüyor, yalancının daniskasıdır.