Hocam normal şartlarda deneme süresi diye bir şey yoktur. Sırf emeğinizi ve vaktinizi yerler. İşe girişiniz yapılır sigortanız vs başlar sizden memnun kalmadığı taktirde zaten ilk gün, ilk hafta veya ilk ay vs sizi tekrardan çıkartabilir.

Kesinlikle kabul edilmemesi gerekir ama kabul edildiği taktirde de çalıştığınız günün ücreti sizin hakkınızdır.
Anlaşılan aylık ücret / çalıştığınız gün sonucunda ne çıkıyorsa onu mutlaka alın.